Shokobox on klientide hulgas palju head tagasisidet saanud ärikingituste pakkuja. Meie e-poest leiab nii magusaid kui ka vähem-magusaid ampse ning neid kõiki saab pakkida kliendi poolt valitud disainiga pakenditesse. Niimoodi saab äriklient üllatada oma kliente, töötajaid ja äripartnereid maitsva maiusega, millel on peal just tema firma sümboolika.

Seekordses blogipostituses otsustasime keskenduda küsimustele, mida meile kõige sagedamini esitatud on, nii saame teile anda ülevaate veel mugavamaks tellimiseks.

 

1) Kui pikk on ärikliendi tarneaeg alates tellimuse kinnitamisest kodulehel?

Tarneaeg sõltub tellitud toodetest:

a) Ärikliendi toodete näidispaki tarne on kuni 2 tööpäeva.
b) Ärikliendi toodete näidispakk ettevõtte logoga tarne on kuni 5 tööpäeva.
c) Erilahendusega ärikingituste tarneaeg oleneb suuresti tellimuse sisust ja kujunduslahendusest, kuid tavaliselt jääb see vahemikku 1-3 nädalat.

 

2) Milline on ärikliendile toote saatmise protsess?

Ärikliendile toote saatmise protsess, alates tellimuse vormistamisest läbi Shokoboxi kodulehe, koosneb viiest sammust:

1) Tellimuse laekumisel võtab Shokoboxi müügijuht kliendiga ühendust ja täpsustab tellimusega seonduvad detailid.
2) Müügijuht edastab kliendi kujundussoovid disainerile ja meie disainer kujundab kliendi soovidest faili.
3) Müügijuht võtab kliendiga taas ühendust – saadab toote kujundusfaili kliendile kinnitamiseks ning soovi korral saame teha toote kujunduses veel muudatusi.
4) Kliendi poolt kujundusfaili kinnitamisel vormistame tellimuse eest arve.
5) Tellimuse valmimisel informeerime klienti ning organiseerime tellimuse transpordi kliendile.

 

3) Kas mul peab olema enda disain olemas või aitate sellega? (Näiteks logo on olemas, aga sooviks pakile veel midagi juurde lisada.)

Me abistame toote disaini loomisel võttes aluseks kliendi soovid ja ettevõtte materjalid (pildid, stiiliraamat, sõnumid jne).

 

4) Kas on võimalik toodet enne tellimuse vormistamist maitsma tulla?

Toote sisu on võimalik enne tellimuse vormistamist meie juurde maitsma tulla. Selleks palume ühendust võtta info@shokobox.ee. Soovi korral on võimalik tellida ka tasuta näidiskomplekt, mille kohta leiab rohkem infot siit.

 

5) Millist toormaterjali Shokobox kasutab?

Kõik toorained, mida Shokobox kasutab oma toodete valmistamisel, on toodetud sertifitseeritud tehastes. Valmistame tooteid vaid parima kvaliteediga šokolaadist.

 

6) Kuidas toimub tellimuse kohaletoimetamine, kas on olemas erinevaid valiku varinate?

Tellimuse kohale toimetamiseks kasutame/pakume erinevaid lahendusi – tarne kullerfirma abiga, klient saab soovi korral ise meie juurde tellimusele järgi tulla ning loomulikult saame tellimuse kliendini toimetada ka pakiautomaati kasutades.

 

7) Kui pikk on toodete säilivusaeg?

Meie šokolaaditoodete säilivusaeg on enamjaolt 10 kuud (üksikute toodete osas lühem). 

 

8) Kas šokolaadi tuleb säilitada külmkapis?

Kindlasti ei tohi šokolaadi säilitada külmkapis. Säilitamiseks peavad olema puhtad ruumid ning temperatuur ruumis peaks olema 18 +/-3 kraadi ja õhuniiskus kuni 75%. Šokolaadist tooteid tuleb kaitsta päikese soojuskiirguse ning järskude temperatuurikõikumiste eest.

Enamjaolt šokolaadile tekkiv valge kirme tuleneb vedelast rasvast, mis kerkib kristalliseerumiseks šokolaaditüki pinnale (rasvaine sulab ning ujub toote pinnale, kus uuesti tahkestub) ehk selle põhjuseks on halvad säilivustingimused – suured temperatuuride kõikumised. Tulemuseks on šokolaaditoote kaubandusliku välimuse halvenemine. Tegemist ei ole hallitusega. Selline kiht ei ole tervisele ohtlik, küll aga halvendab see oluliselt toote väljanägemist ning vähendab oluliselt maiustamissoovi.

 

9) Kas suurem kogus tooteid tellida tuleb odavam?

Kindlasti – mida suurem kogus tellida, seda sõbralikum on toote ühe tüki maksumus.

 

10) Kas koduleheküljel nähtav toote maksumus on lõplik või lisanduvad veel eraldi kujundustasu vmt?

Jah, koduleheküljel oleva toote hind on lõplik ehk see sisaldab toodet, toote kujundust, pakendamist. Olenevalt tarne viisist võib eraldi juurde lisanduda ainult Eestisisene transporditasu.

 

11) Kaua olete ärikingituste sektoris tegutsenud?

Oleme tegutsenud alates 2012. aastast ning selle aja jooksul oleme teenindanud üle 1000 ärikliendi.
Lisaks sama aja jooksul oleme teenindanud üle 10 000 rahuloleva erakliendi. Vaata meie klientide tagasisidet siit.

Tutvu Shokoboxi tootevalikuga e-poes.

Share This